• باشگاه سوارکاری سمنگان

دوره های آموزشی بلند مدت ویژه کودکان ۵ سال به بالا

کلاس آموزشی لنژ

آغاز هر کاری دشوار است و از آنجایی که برای ما امنیت کودکان در اولویت قرار دارد ، آموزش سوارکاری در مجموعه ما با لنژ(مربی از طریق یک طناب بلند کنترل از را در دست داشته و به اسب  اجازه می دهد که به صورت دایره وارحرکت کند) آغاز می شود. اولین هدف باشگاه سوارکاری اصفهان در این ساعت آموزشی آن است که کودک شما به اسب و مربی خود اعتماد کند. هدف بعدی ما فراگیری اصول پایه  سوارکاری همانند نشست پایه و استفاده از کمک ها در سه گام حرکتی قدم ، یورتمه و چهار نعل با  حفظ حداکثر امنیت است.

کلاس گروهی سطح ۱

هنگامی که اصول اولیه سوارکاری در ساعات آموزشی لنژ توسط کودک فرا گرفته شده و قادر به کنترل اسب بوده در گام بعدی می تواند در ساعت آموزشی گروهی که مخصوص افراد مبتدی است شرکت کند.در این کلاس‌ها کودک به صورت آزاد سواری کرده و اشکال زمینی تمرین را در دو گام حرکتی قدم و یورتمه فرا میگیرد.

کلاس گروهی سطح ۲

در ساعت آموزشی گروهی سطح 2 آهسته آهسته گام حرکتی چهار نعل نیز به تمرینات اضافه می شود تا تعادل و نشست سوارکار در این گام حرکتی بهبود یابد.

کلاس گروهی سطح ۳

در ساعت آموزشی گروهی سطح 3 ، سوارکار قادر به سواری  در سه گام حرکتی قدم ، یورتمه و چهار نعل بوده و اصول اولیه برای پرش از روی مانع را فرا میگیرد.مسلما برای طی این دوره نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.

کلاسهای آموزشی درساژ و پرش با اسب های شخصی و یا باشگاهی

در مجموعه سوارکاری اصفهان همچنین کلاس های آموزشی به صورت خصوصی و گروهی با استفاده ازاسب های شخصی و یا باشگاهی در دو رشته ورزشی درساژو پرش در سنین مختلف برگزار می شود.