• باشگاه سوارکاری سمنگان

روش کاری ما

اسبها شریک ما هستند

برای یک سوارکاری امن  و مطمئن لازم است بسیاری موارد را در مورد خصوصیت اسب ها فرا گیریم تا بتوانیم رفتارهای آنها را درک کنیم. برای رسیدن به این هدف بایستی آموزش های لازم را فرا گرفته و خود را ارتقاء دهیم. در باشگاه سوارکاری اصفهان سمنگان احساس راحتی و آسایش اسب ها در اولویت قرار دارد. بنابراین همواره ما دقت زیادی در نگهداری این حیوانات همراه با آزادی حرکتی آنها داریم. به علاوه اسب های ما در این محیط از بهترین تغذیه و نگهداری برخوردار هستند. با فراهم آوردن این شرایط ، آنها ما را به عنوان دوستداران خود دیده و بهترین عملکرد خود را در یک جلسه سوارکاری و یا در مسابقه ارائه میدهند. همچنین برای کودک بسیار معنا دار است که از طریق ارتباط با این موجود زنده یک رابطه دوستی با آن ایجاد کند. کودکان با ارتباط با اسب فرا می گیرند که با همکاری یکدیگر تمرین های متفاوتی  را انجام داده و موقعیت های متفاوتی را تجربه کنند.

دوره های آموزشی کوتاه مدت

در پونی  کلاب(مجموعه های آموزشی سوارکاری با استفاده از پونی) باشگاه سوارکاری سمنگان ، همواره دوره هایی ارائه می شود که در آن علاقمندان و اسب و سوارکاری بین سنین ۳ تا ۱۳ سال می توانند با ورزش سوارکاری آشنا شوند. این دوره های آموزشی در چهار جلسه به صورت چهار هفته متوالی و یا دو هفته متوالی(هر هفته دو جلسه آموزشی) و یا در زمان تعطیلات ارائه می شوند. در این دوره های آموزشی کوتاه مدت کودکان بر اساس سن و میزان آشنایی با اسب و سوارکاری به گروه‌های کوچکی تقسیم  می شوند. هر یک از این گروه‌های آموزشی توسط مربیان ما همراهی می شوند. در این  دوره های آموزشی نحوه ارتباط با اسب و نگهداری از آن آموزش داده می شود.البته در این دوره ها ، سوارکاری نیز در برنامه آموزشی هر روز قرار دارد.

سوارکاری با اسب های پونی برای کودکان از ۳ سال به بالا

در مجموعه سوارکاری اصفهان کودکان این  امکان را خواهند داشت که سوارکاری را با پونی هایی (اسبچه)به خصوص برای این کار آموزش داده شده اند بیاموزند. در واقع ما با استفاده ازمتدهای آموزشی مرتبط ، برای هر هنرجو متناسب با سن و توانایی بدنی اش آموزشی بدون ترس را فراهم و امکان پذیر می کنیم.

کودکان بین ۳ تا ۵ سال

در این مجموعه برای این سوارکاران کوچک بین ۳ تا ۵ سال دوره های آموزشی ارائه می شود.در این دوره‌ها کودک توسط یکی از والدین اش  همراهی می شود. نحوه برقراری ارتباط با پونی ها آشنا می شود. پس از آن به کودکان در پونی کلاب به صورت بازی در کنار  سوارکاری ، اصول نظافت پونی و اولین مطالب تئوری آموزش داده میشود.