اشتباهات سوارکاران مبتدی

اشتباهات سوارکاران مبتدی

اشتباهات سوارکاران مبتدی

یادگیری سوارکاری ، کاری منحصر به فرد است.نشستن بر پشت یک حیوان زنده هم یک امتیاز محسوب می شود و هم شگفت انگیز است.سواری یک علم، یک رشته و یک هنر است که همه در یک جا جمع شده اند.وقتی چیز جدیدی یاد می گیریم، طبیعی است که اشتباه کنیم و اسب سواری نیز از این قاعده مستثنی نیست.چندین اشتباه رایج وجود دارد که سوارکاران مبتدی مرتکب می شوند، اما نگران نباشید…آنها چیزی نیستند که با کمی تمرین برطرف نشوند.در اینجا، ما چند اشتباه رایج و نحوه رفع آنها را بیان می کنیم!

  • از همان ابتدا با سرعت حرکت می کنید

همیشه وسوسه انگیز است که قبل از راه رفتن ، بدوید.به سخنان مربی خود در باشگاه سوارکاری اصفهان گوش دهید، پیشرفت اولیه می تواند به طرز ناامیدکننده ای کند باشد.اگر در تمرینات خود سعی کنید خیلی سریع بروید یا خیلی زود بپرید، ممکن است واقعاً خودتان را بترسانید یا بیش از آنچه نیاز دارید زمین بخورید.

  • پاها را بیش از حد از رکاب دور کنید

برای مبتدیان معمول است که پاهای خود را بیش از حد از رکاب دور می کنند که می تواند ناراحت کننده و خطرناک باشد.گوی پای شما (عریض ترین قسمت) باید با آج رکاب در تماس باشد.رکاب نباید به پاشنه چکمه شما گیر کند.

اشتباهات رایج اسب سواری در مبتدی ها

  • حبس نفس

این رایج است و نه فقط برای مبتدیان!سوارکاران اغلب متوجه نمی شوند که در هنگام عصبی بودن یا یادگیری چیز جدیدی نفس خود را حبس می کنند.مشکل اینجاست که این می تواند شما را متشنج کند.

راه‌حل: آهنگی را زمزمه کنید، با گام‌های اسب خود نفس بکشید و بیرون بیاورید، لبخند بزنید – هر چیزی که باعث می‌شود به نفس کشیدن ادامه دهید!

  • نگاه کردن به پایین

برخی از سوارکاران مبتدی هنگام یادگیری سوارکاری اصفهان به پایین نگاه می کنند – اغلب آنها روی سر یا گردن اسب یا دستان خود تمرکز می کنند.چه آن‌ها بخواهند روی کاری که با دستانشان انجام می‌دهند تمرکز کنند، یا صرفاً به اسب نگاه می‌کنند (چون اسب‌ها خیلی باحال هستند!)، نگاه کردن به پایین خوب نیست.

راه حل:به بالا نگاه کنید و روی جایی که می‌روید تمرکز کنید.این نه تنها به شما کمک می کند که صاف بنشینید، بلکه باعث میشود تعادل خود را بهتر حفظ کنید.این در هنگام چرخش نیز صدق می کند – به گوشه ای که در حال حرکت هستید نگاه کنید!

  • نگه داشتن افسار بیش از حد

سفت نگه داشتن افسار اغلب به دلیل اعصاب است.متأسفانه، این کار سوارکار را دچار تنش می‌کند و همچنین می‌تواند برای اسب بسیار ناراحت‌کننده باشد – به‌ویژه وقتی با افسار کوتاه ترکیب شود.

راه حل: تصور کنید یک بچه پرنده در هر دست دارید – نمی خواهید آن را له کنید!همانطور که گفته شد، شما همچنین به فشار کافی نیاز دارید که آن پرنده را رها نکنید (یعنی برای جلوگیری از لغزش افسار از میان دستان خود).همچنین مهم است که با دستان خود دهان اسب را دنبال کنید.آنها باید کمی به دنبال حرکت اسب به عقب و جلو حرکت کنند ، نه اینکه یخ زده باقی بمانند.یاد بگیرید که دستان نرم داشته باشید – اسب شما از شما تشکر خواهد کرد!

  • خم شدن

تو روی مبل نمی نشینی!اگرچه لگن شما در حالت نشسته روی زین قرار می گیرد، بالاتنه شما باید صاف و قائم باشد و بیشتر شبیه به حالت ایستاده باشد.شانه ها باید مستقیما بالای کمر شما باشند.اکثر مردم حالت طبیعی خود را روی اسب می گیرند، بنابراین اگر زمان زیادی را در مقابل رایانه می گذرانید، باید سخت کار کنید تا هنگام سواری خوب به نظر برسید.

باشگاه سوارکاری اصفهان

  • پوشیدن کفش نامناسب

این یک اشتباه رایج سوارکار مبتدی است.چکمه‌های پیاده‌روی یا نیم بوت‌های شما ممکن است برای یک حیاط یا زمین گل‌آلود مناسب باشند، اما وقتی پای شما در رکاب است، به یک کفی صاف و یک پاشنه کوچک نیاز دارید.این اجازه می دهد تا پای شما حرکت کند.کمی وقت بگذارید تا کفش مناسب خود را پیدا کنید.

  • سوار بر اسب بدون کلاه ایمنی

سواری بر اسب بدون کلاه ایمنی اشتباهی است که به راحتی قابل اجتناب است.در حالی که در دنیای اسب ها بحث ها و اختلاف نظرهای زیادی با این نکته وجود دارد، اما واقعیت این است که استفاده از کلاه ایمنی می تواند جان شما را نجات دهد.من افرادی را می شناسم که صدمات شدید مغزی دیده اند و حتی به این دلیل که از اسب خود افتاده اند و کمی به سرشان ضربه زده اند جان خود را از دست داده اند.

برای اسب سواری به کلاه اسب سواری نیاز دارید، نه کلاه ایمنی دوچرخه یا هر نوع دیگری.کلاه ایمنی دوچرخه فقط از بالای سر شما محافظت می کند ،در حالی که کلاه ایمنی مناسب اسب سواری از کل جمجمه محافظت می کند.این در هنگام اسب سواری ضروری است، زیرا ممکن است به روش های مختلف زمین بخورید یا لگد بخورید و در نتیجه به قسمت های مختلف جمجمه آسیب وارد شود.

حتی اگر اسبی دارید که هرگز شما را پرتاب نکرده یا کار بدی انجام نداده است، باز هم ممکن است زمین بخورد و بیفتد یا بلغزد و شما را در معرض خطر قرار دهد.آنها ممکن است زمین بخورند و شما تعادل خود را از دست بدهید.تمام سعی من این است که بگویم ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است، بنابراین کلاه ایمنی بپوشید.

ارزش این را دارد که این اشتباهات و سایر اشتباهات معمول سوارکاران مبتدی را جدی بگیرید.سخت است که خود را برای سواری آماده کنید ، اما شما میتوانید.بنابراین، سعی کنید برخی از این نکات کلیدی را در ذهن خود نگه دارید، زمانی که در پشت اسب قرار گرفتید، یادآوری و رعایت آنها ضروری است و همیشه به سخنان مربی خود گوش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *